Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Isabelle - 11 mars 2011 19:20

Fredag idag, det innebär helg faktiskt! Helgen bjuder på jobb, melodifestivalen och jobb =) En helt okej helg!


Jobbet gick väldigt snabbt idag kändes det som, hade mycket att göra hela tiden, skönt det så man vet va man ska göra hehe.. Leverans idag, och så skulle vi fixa med bokrean, nu är det ju ta tre betala för två =) Mycket bra..

Lunchade med Eva idag, mysigt med sällskap, vi åt på IKEA, så jäkla bra pris på mat där och riktigt gott ät det, och man får lagomt mycket med mat, man blir mätt! =) Kanonju! Kan verkligen tipsa om den grillade kycklingen ;D


Har även fixat några presenter, jag tror alla jag känner fyller år nu i mars/april/maj, så det är bara till att handla hehe.. Och jag gillar ju att ge bort presenter, och jag ÄLSKAR att få presenter haha!


  


Ja, som sagt presenterna till en människa avklarad.. Nu har jag fyra kvar att lura på.. Men jag tror jag har en plan ;D Så får vi se om det blir bra eller om det blir obra ;D hehe..


Nu ska jag kolla på postkodmiljonären, sen Let's dance =) Myskväll med älsklingen, fruktsallad och ostkaka! MUMS!


Åh måste berätta, Johan var så sööt! När han var och åt på lunchen så hade dom Vimto (min favvodricka) där så han köpte med en hem åt mig.. Världens sötaste hehe!


Och så kom jag på världens bästa ordvits i bilen, att om man är nyanställd på MAX eller Mc Donalds så kan man säga att man är nyburgare (nybörjare) HAHA! Jäkligt kul ellerhur?! =D


Nu börjar det på TV'n ;D

Trevlig helg!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards