Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Isabelle - 6 mars 2011 18:50

Nu ska det börja 14 dagars nyttighet med start imorgon är det tänkt.. Dvs en massa träning och en massa SALLAD =) 14 dagar är ju alltid en bra start.. Stegräknaren ska även få följa med dessa dagar.. Och kameran såklart, vad jag nu ska ta bild på.. Vet man aldrig!


Träningen den här veckan är planerad såhär: (ja jag vet att jag inte skulle skriva förrän imorgon, men jag blev blogg-sugen)


Måndag: Lunchmedel + Puls/medel

Tisdag: Medel + styrka/medel

Onsdag: Styrka/medel och medel

Torsdag: Medel och station/medel

Fredag, lördag och söndag får vi se vad som händer =) Brukar bli dåligt med träningar då men jag hoppas jag orkar pallra mig iväg på nåt iallafall =) Aerobics på söndagen är inte helt omöjligt!


Nu ska jag beställa foton som är 13x17 så dom är stora nog att få plats i mina ramar som ska upp på väggen =)! Kanske just DU är med på det fotot? Ni får väl kika i hallen sen om ni hänger på väggen.. Vet man aldrig, jag är lite lurig ibland!


Ikväll blir det Solsidan och myspys! Tvätten är vikt och middagen är äten! 


Nu åter till fotobeställningen! Ska leta reda på en massa gruppbilder hade jag tänkt! Måste ju få med så många som möjligt =)

/Izzuz

Av Isabelle - 6 mars 2011 17:34

Byrån får vänta =) Jag vill nog se vad jag får tillbaka på skatten först, om jag får tillbaka.. Jag har en viss känning på restskatt, men jag vet inte.. Vi får väl se..


Min lördag var iallafall väldans mysig =) Jag och älsklingen tog en tur till Birsta för att kolla på byrån, men vi köpte den inte då vi insåg att den vägde 41 kilo, haha ingen av oss orkade ens tänka tanken på att dra upp den till lägenheten.. Så vi tog en tur till Alnö och åkte ut till Vindhem =)


Och så åkte vi runt på en massa butiker och letade Vimto åt mig, för jag ville verkligen ha det, och vill fortfarande.. Har kollar på Ö&B, Lidl och Willys.. Finns inte där, någon som vet vart det finns?!


Var även på Systembolaget och premiärhandlade.. Blev några cider som jag och Johan myste med på kvällen sen =) Åh herregud va många goda smaker det finns.. Melon tex.. 


Sen på kvällen kollade vi på postkodmiljonären och åt god middag =) Potatisgratäng och fläskfilé.. Sen blev det Melodifestivalen och Magda kom och joina =)..


Några bilder från gårdagen =)..


Tacos blev det till frunch, eftersom det blev över från i fredags =)


 

Premiärshopping!



Isen har börjat smäla under Alnöbron, eller också är det alltid sådär.. Aja, jag fick lite vårkänsla =)..


  


Älsklingen gick först (man trampade lätt igenom, det var ca 40 cm djupt) haha.. Och jag gick med mina skor med klack så jag hade ju mindre yta att gå på så jag trampade ner nästan överallt ändå hehe..


  


Jag, och självklart en ego-bild! =) Why not?!


  


Och såhär ser det ut på Vindem på vintern =) Var väldigt öde där, men även väldigt fint!!


  

Och så satt vi upp de nya gardinerna, rosa som jag nämne.. Ser ju inte så bra att dom är rosa kanske, men fint blev det =) Måste bara lägga upp dom, gruvar mig =/ Kanske att man kan få hjälp av mammsen, annars köper jag sånna där fållningsband..


  


Och så på kvällen var det ju mys med tända ljus såklart =) En mycket mycket bra lördag kan jag sammafatta det som!


  



Idag har vi bara kollat på film och tvättat inte så spännande kanske.. Nu lagar vi mat och ska snart springa och hämta tvätten.. 


Imorgon ska jag lunchträna med Magda =) Och på kvällen hoppas jag att jag får med mig någon på Puls/medel.. Riktigt bra pass på måndagar, har jag säkert nämnt tidigare! Och det håller jag fast vid =) Så det blir två pass imorgon är det tänkt! Har gjort upp ett träningsschema men det skriver jag nog imorgon, måste ju ha något spännande att berätta då också haha! NU  kokar riset!

/Izzuz


Ovido - Quiz & Flashcards