Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Isabelle - 8 mars 2011 17:25

Jag har ett STORT bekymmer hehe.. Vart kommer låten ifrån? Känner igen den så fruktansvärt, men är det någon reklam eller är det melodifestivalen eller vad är det?! HJÄLP MIG!!



Ja det är den stora frågan, jag hoppas någon kan hjälpa mig hehe jag får nervfel!


Idag har jag varit på lunch med pappa och syrran på stan, sen blev det Birsta.. Stegräknaren visar endast 4880 steg.. Tror dock jag har på mig den fel ibland, jag måste läsa om det där vart den ska sitta och hur, för ibland visar den bra mycket mer, när jag haft den som ja tror man ska ha den.. Hmm, aja, jag ska forska lite kring det där!

Här kommer bilder från idag, nästan roligast så =)!


Först vill jag berätta om världens bästa tandkräm! Eller världens bästa vet jag inte men världens mest fräscha! Den innehåller MUNSKÖLJ hör och häpna! Den är faktiskt riktigt riktigt bra, känns jäkligt fräscht efteråt. Ska aldrig mer köpa billig tandkräm! Den där ska jag köra stenhårt på hehe. Har dock en till som vi ska prova när den där är slut! Men den är favvo, näst efter bamse som man hade när man var liten ;)..


  


Sen bytte jag från den här stora säckiga handväskan.. (Vinter handväska som det rymms med grejer i, vantar etc..)



Till den här lite mindre väskan.. Jag vill köpa en ny vit =) Men har inte dykt upp någon än, så jag fortsätter i svart tema! Även lite mer sting i denna, om det nu kan vara sting i en handväska! =D


 

Såhär sminkade jag mig idag, fick bli svart ögonskugga.. Gillar jag nästan bäst tror jag =)!


 


Ännu en egobild..


 


I Birsta med sikström.. Jag åt tacotallrik och hon åt kycklingenchiladas =) Båda var mycket goda..


     

Avslutar med två bilder på Sikström.. =)


     



Det blir ingen träning ikväll, dåligt jag vet! Haha.. Men det blir två pass imorgon som bestämt.. Jobbar ju även imorgon 9-15 =) Mycket mycket nice om man frågar mig!!


Så nu hoppas jag ni kan hjälpa mig med låten!

/Izzuz

Av Isabelle - 8 mars 2011 10:39

Jag, Vicki och kameran ska till Birsta =)! Jag uppdaterar er ikväll hur det blev med alla dagens planer, det vet man aldrig ;D SEMLAN, here I come!! =D

Ovido - Quiz & Flashcards