Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Isabelle - 20 mars 2011 19:42

Min och Johans lördag var LÅNG och innehållsrik kan jag börja med att säga.. Vi vaknade ganska tidigt (09.30-10.00) och låg och drog oss lite.. Efter det så åt vi lite frukost och bestämde oss för att åka till mamma och lämna deras Mary Kay produkter och så var jag sugen på att åka på stan.. Så vi tog med presentkortet på Stadium om vi skulle hitta något..

Mycket riktigt, Johan hittade en vårjacka =) Mycket mycket fin, den gick på 599 kr så han la till 99 kr själv.. Helt okej för en vårjacka =)

Efter det gick på H&M för vi skulle kolla på badbyxor jag hade sett där, även en tjocktröja.. Han köpte båda =) Han kom ju nämligen på att han hade presentkort även där hehe vilken tur! Blev en svart/grå/vit rutig huvtröja och ett par blåblommiga badbyxor =)!

Efter vår lilla tur på stan så åkte vi hem fixade till oss för fest, lagade middag och sedan kom "gästerna" om man nu säger så =D Sedan drog vi ner på Memento och vidare till Kebabcity och sen hem.. Var hemma runt 02.30, då dök vi i säng!


Nu kommer bilder från gårdagen! =)


Såhär såg jag ut igårkväll =D fjortisposebild och en vanlig egobild!






Fiina Kim och Niclas kom förbi =) Mycket mycket trevligt var det! Hoppas ni stannar längre nästa gång ;D


 

Jag arrangerade en efterfrågad fiskedamm till Patrik =D Speciellt för honom.. Han fick upp en jäger! hehe..


 


Vi spelade lite Oga Chacka, bra patryspel!! Går ut på att det ena laget sjunger en textbit, sedan ska det andra laget fortsätta på samma text.. Vet dom vad som komma skall så får dom kortet som poäng! =)


 

Haha klockren bild! =D Den måste jag bara visa för den var så härlig ;D


 

   

Sen en grej som var HELT creepy! Patrik kan tydligen ALLA melodifestivalvinnare från typ 1979, åh herregud.. Jag blev lite smått livrädd!


Nu ska vi se Solsidan!

Ha en nice söndagkväll!

/Izzuz

Av Isabelle - 20 mars 2011 19:40

Den är riktigt jäkla bra! Jag tror inte att jag kommer kunna vara utan den i framtiden och jag förstår inte hur den kan göra att det blir så bra resultat riktigt. Det jag pratar om är min nya eyeprimer från Mary Kay! RIKTIGT RIKTIGT bra! Pigmenten förstärks så det blir klockrent resultat.. Svart ögonskugga blir äntligen svart och inte grå! Hur bra som helst helt enkelt!! =)

Ovido - Quiz & Flashcards