Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Isabelle - 16 mars 2011 14:00

Jag har bestämt att jag måste gå ner en massa i vikt, en gång för alla.. Bestämde jag iof för länge sen, men nu är jag SERIÖÖÖS.. Ska räkna kalorier igen, då funkar det bra! Jag åt en banan till frukost, och vet ni hur många kalorier den jävla bananen innehöll?! 100!!! Fattar ni?! 100 st kalorier i en banan! Helt sjukt! Och bananer blir man bara hungrigare av! Jag blir mätt av apelsiner, och dom innehåller bara typ 57 kalorier.. Konstigt det där.. Bananer är inte så fruktansvärt nyttiga heller, nå konstigt fett i + allt fruktsocker.. *suck*.. Kalorier hit och kalorier dit! Vill man gå ner i vikt så äre väl bara till att börja räkna.. Äter på tok för mycket! Och på tok för mycket onyttigt! Mitt brödförbud går iallafall bra.. Åt inge bröd igår och inte idag heller för den delen.. Hållt mig två dagar nu..

Tänker ju på pizza, kakor, och sånt för jämnan när jag försöker låta bli, men jag har ju ändå hållt mig.. Bara jag klarar mig någon dag till så är jag odödlig! HAHA! Man kan ju hoppas iallafall..


  

Hur kan denna oskyldiga lilla banan innehålla HUNDRA kalorier?! Ofattbart!


Åh vilket tråkigt inlägg tänker ni, och ja det kanske det är.. Men jag har nå så FRUKTANSVÄRT tråkigt just nu.. Tog en promenad till ICA förut och köpte ett batteri till vågen. Det skulle jag aldrig ha gjort! Ville inte väga mig, FY! Blev iallafall mer motiverad, eller uppgiven.. Ja jag vet inte.. Har bestämt mig nu iallafall.. Synd bara att alla ska fylla år, det innebär kakor och tårta och grejer som jag är svag för.. Får försöka låta bli ändå!


Tjat, tjat, tjat.. Ikväll ska jag träna.. Hade tänkt mig fuego och styrka/medel. Måste tvinga iväg mig på båda!

Ha en nice dag! Jag är på dåligt humör!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards