Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Isabelle - 9 mars 2011 18:37

Min onsdag har bestått av jobb, jobb och lite jobb.. Sen åkte jag buss hem och sen var det KVÄLLEN! Hehe.. Nu har jag ätit varma mackor och sitter och gömmer mig i sovrummet =) Johan har grabbkväll med Stoffe och Sebbe, lika bra jag sitter här inne annars kan dom väl inte fokusera på filmen! Haha!


Idag har jag gått 6049 steg än så länge, blir nog inte många fler för jag hann inte med någon träning.. Nu ska jag kolla på halv åtta hos mig på tv4 play, sen ska jag se halv åtta hos mig klockan halv åtta och efter det ska jag kolla på Sveriges mästerkock! Sen vet jag inte vad jag ska hitta på, finns inte så mycket att göra i ett sovrum!


Även morgondagen består av jobb till största delen, sen blir det hem och lägga sig, för fredagen består av jobb =) JOBB JOBB, det är BRAA! I like jobb =)

Mer uppdatering än såhär får ni inte, för nu måste jag sätta igång med halv åtta hos mig, annars hinner jag inte se alla avsnitt!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards