Alla inlägg den 2 september 2011

Av Isabelle - 2 september 2011 21:50

Hörrni idag är det 2 september, SHIT, SHIT, SHIIIIIT!

Johan är på kryssning med jobbet och jag är alldeles alldeles ensam.. Eller skulle ha varit! Men jag åkte och våldsgästade syster.. För egentligen skulle jag vara med Tonya och mysa.. Synd att det inte blir av.. Men känner mig inte så pigg, har fortfarande feber och har ondare i halsen för varje dag känns det som! MEN Tonya! Det var jättekul att du kom in till mig på jobbet idag =)!!

Hur som helst, jag har inte uppdaterat er sen i tisdags så här kommer en snabbis!


Onsdag så jobbade jag.. Hmm jobbade jag? Jaa, jag jobbade! Och så var jag ledig på torsdagen.. Alltså igår, och då tog jag det bara lugnt och vilade upp mig heeeela dagen. Jag har blivit ännu mera dagvild, jag vet inte om M-T kan vara boven till detta ;D Haha! Kollade på skilda världar och sen kom min älskade hem och så myste vi, tog igen allt mys vi kommer missa nu i helgen! Hehe åh va fjantig jag är, men jag är så KÄR =) Några dagar känns lite som en evighet i början. Men kom faktiskt på nu att imorgon så kommer han hem imorgon.. Bra att vara ifrån varandra lite?! =) Hur som helst så hoppas jag han har jätteskojsigt! Och så får jag umgås med syster och  smitta henne!

Jobbar även imorgon på dagen, samt söndag. SÅ jag tror denna helg kommer gå snabbt!

Tog inte med mig datorn till mamma, tog endast med mig min tandborste, en uppsättning kläder och..? Tog jag med mig nå mer? Näe, tror inte det! Såå jag lånar hennes dator! =D


SEN VILL JAG SÄGA ATT JAG ÄR STOLT ÖVER PATRIK! Hoppas du läser detta! Som köpte en helt ny dator bara för att min blogg ska gå snabbare att ladda ;) HAHA Ellerhurdå?! Och alla ni andra, gör som Patrik och lägg den som startsida? Hur smart är inte det? Då missar man INGENTING viktigt! ;D


Nu till mitt tillfälliga boende.. MYS faktiskt att komma "hem". Det är ju inte mitt första hem, men det är alltid hem där mamma och syskon finns =) Mysigt liksom. Känner sig alltid hemma där! (även om jag redan saknar min säng, innan jag ens lagt mig). Synd bara ett mammsen inte är hemma =/


Jag är personlig assistent fortfarande (hon har ju stukat/vrickat/brytit handen eller nåt) så jag ska hjälpa henne att byta åt råttorna imorgon! =)


Åh vad ni bryr er? Jag ville bara avsluta med att säga att jag längtar lite till på söndagkväll! DÅ BLIR DET MYYYS!


OCH till veckan börjar ensam mamma söker och bonde söker fru.. LÄNGTAR!

Godnatt och sov gott, nu ska jag leka med syrran! ;D


Btw, bara jag som kom och tänka på "syrran och hunden" eller vad den heter? Låten ;D

Ovido - Quiz & Flashcards