Alla inlägg den 20 september 2011

Av Isabelle - 20 september 2011 21:22

Jag tänkte blogga imorse men jag hann inte! Jag har varit så stressad idag! Fråga mig inte varför! Jag är ALLTID i tid, och ja, jag kom i tid.. Var på jobbet en halvtimme innan jag började som vanligt men ändå var jag as stressad! Tror det var för att jag stressade hemma! Jag skyndade mig liksom för jag tänkte göra någonting med håret idag, och det kom jag på 10 minuter innan jag skulle gå till bussen! Så jag sprayade hela håret med någon glans-spray och så fick det förbli!


Jobbet idag gick jättesnabbt och det gick jättebra! =) Nöjd med dagens insater!! Jag hann med rätt mycket tyckte jag.. Det rullade på! Hoppas även på att morgondagen går snabbt!! Men vi får ju en massa varor och har tokmycket annat att göra, så det ska nog inte bli några problem!! =) Åh va skönt det är att jobba igen, man uppskattar liksom ledigheten mer då! 


Efter jobbet så bakade jag en massa.. Vi skulle ut och tacka av en jobbarkompis som ska flytta/byta jobb, men jag orkade inte följa med =/ Jag känner mig inte allt för pigg.. Så där av bakningen och nu jäser jag bara i soffan! Hoppas ni alla fick trevligt iallafall =) 


Några bilder från idag!


           

Såg nu att jag inte hade någon bild på kakorna när dom var färdiga.. MEN dom ser ut som bruna pölar, fast dom är hårda och så är det non-stop i! Och limpan är en lingonlimpa, och kanelbullar har ni sett förut misstänker jag!


Så, imorgon jobbar jag också 10-18, på torsdag 10-16 och fredag 9-15 =)! Bra tider, och i helgen är jag ledig, tror jag. Vet inget annat iallafall! 


Apropå vikt så går det bra, står stilla, och rör mig sakta men säkert neråt. Har varit lite onyttig på sista tiden, men nu är jag stenhård =)! Kämpa på!


Ha en kväll alla, nu ska jag mysa ner mig i soffan!! Jag uppdaterar er kanske imorgon! Då ska jag kliva upp tidigare, kanske jag hinner fixa något! OCH så ska jag köpa ett spel på jobbet tror jag =) Qube, allsång på skansen! Hur kul är inte det?!!??!! Det vet jag inte än, MEN jag ska köpa iallafall ;D


BYE!

Ovido - Quiz & Flashcards