Alla inlägg den 13 september 2011

Av Isabelle - 13 september 2011 12:12

Nänä, nu har jag åter igen sökt jobb =) Hittat några bra att söka, eller jag vet ju inte om det är bra förrän jag fått vera mer om dom! Men känns iallafall lite bättre att vara arbetslös när man har sökt! Mer än så kan man faktiskt inte göra! That's IT!


Idag är det tisdag och vi är snart i mitten av september, tänk va sickt! Om en månad har jag och min älskade varit tillsammans i 4 år! =) Haha jag hade ju med den frågan på min frågesport här hemma, hur länge vi har varit tillsammans iår den 12/10. Och Patrik utbrast när han skulle fylla i svaret "Men! Ni har ju alltid varit tillsammans!!" Haha.. 


Igår fick Johan sina Star Wars filmer på blu-ray.. Som ett barn på julafton! Vi var tvungen att börja kolla på första filmen =) blir nog fortsättningen ikväll! Imorgon är min bonde på TV, då kan INGENTING hindra mig från att titta ;D! Haha! 


Nu ska jag hitta på någonting att göra! Har lite idétorka! Kommer nog på någonting till slut förhoppningsvis! Ikväll ska vi även göra saft!! GOTT! (hoppas jag)


Kanske en tur till Ica i regnet? Men vad ska jag göra där då? Näe, just det! Måste köpa jäst och mjölk så kan jag baka bullar, dom är snart SLUT! Men jag är inte på bullhumör tror jag? Måste känna efter!


Ovido - Quiz & Flashcards