Alla inlägg den 5 september 2011

Av Isabelle - 5 september 2011 17:57

Idag är jag i ändrar tagen! Jag flyttade in blomman i lilla rummet! Så fick det bli.. Alltså den stora blomman som nästan är ett träd pratar jag om nu! Det blev väldigt tomt i hörnet där han brukar stå.. Men där ska jag snart sätta en lyskvist =D haha.. Kommer bli jättefint har jag bestämt! Och har eluttag alldeles där också, det blir perfekt! 


Idag var jag på stan med giirlsen (Sandra och Tonya) och shoppade lite.. Blev ett par leggings (hellånga) och en ljuslykta/stake/nånting ;D Bild kommer! Jag måste bara palla rönnbär först! Ska nu ut en sväng sen och se vad jag får tag i!


Ikväll blir det återigen att tända ljus och mysa på till TV'n så sjukt många bra program ikväll.. Kommer bli bänkad från 19-23 ;D Så är det bara!


Imorgon är vi bortbjuden på middag till Sandra och Anders =) Ska bli jättekul! Kul att hitta på sånt mys även under veckan! 


Och hurrni, jag hade ju med mig kameran idag.. Men tror ni jag tog nå bilder? Näe.. Egobilder kommer också inom kort.. Vill gärna krya på mig lite först! ;D


Imorgon ska jag till tandläkaren och skrapa tandsten eller göra något annat kul! =) Kul va? Haha näe, men åt minstone skönt efteråt! Sen på dagen vet man ALDRIG vad jag hittar på. Kanske jag får för mig att åka och handla det som "fattas" ;D 


Nu, palla rönnbär!

Ovido - Quiz & Flashcards