Alla inlägg den 11 september 2011

Av Isabelle - 11 september 2011 14:27

Gårdagen blev lyckad! Vi hade jättekul! Iallafall jag hade jättekul jag hoppas även att våra gäster hade det =)

Jag och Johan började dagen like always med frukost, eller like nästan always! Och då satt det en oinbjuden frukostgäst i taket, och jag klev fooort upp från stolen och Johan fick döda honom! Så jag ursäktar regnet!


 

Det värsta var nästan att han satt upp och ner! UUSCH!


Jaja, sen igår så kom ju Patrik, Sanne, Jens och Magda på kräftskiva! Mycket mysigt och roligt hade vi! =) Jag hade busat ihop en frågeslinga och jag är OTROLIGT besviken över era svar på vad min bloggadress är! Bara Sanne som kunde den rätta ;D Henne kan man lita på! Hehe.. Men jag kan förstå er andra som har den som startsida, jag menar, då behöver ni ju inte skriva den så ofta. Kanske beror på det?! Jag ser det hela positivt! Haha! Jag hade ordnat en frågeslinga med fyra tävlingar i slutet. Det var roligt! =D Patrik vann i slutduellen (duell om man är tre? hmm..) och tog hem priset! =) Grattis! Hehe..


Nå, här har vi dukningen, nöjd med den faktiskt!


 

Och Patrik tog "äta kräftor" på allvar!


 

Magda och jag slängde ihop en västerbottenpaj! Första gången för oss båda att göra något dylikt men den blev väldigt bra måste jag säga! =) Tummen upp! Och fin blev den!


 

Även Magda var väldigt sugen på käftorna ;D haha!


 

Och så sparar vi det bästa till sist! EN EGOBILD! SOM ni måste ha längtat efter den!!! Körde på kräftrött tema igår!


 


Idag är det Söndag med stort S. Det innebär tvätt! Vi tvättar ju varannan söndag och idag var det dags igen! Och mycket riktigt, tvätt hade vi! Haha.. =) Sen vet jag inte vad vi ska göra.. Vi har kollat på Björnbröder idag, åh va jag grät i slutet =/ Sorgligt!!


Nu har jag faktiskt inte ont i halsen längre, peppar peppar, fortfarande snorig, men jag måste träna till veckan! Med start redan imorgon känner jag!! Tur jag har Sanne och Tonya att träna med =) Även Magda ibland hehe.. Så mycket lättare att komma iväg med någon! Då blir man liksom tvingad! Man kan ju inte vara sämre än nån annan ;)


Och imorgon måste jag på AF och lämna in ett papper och höra med dom hur man gör med det där.. Och på fredag är det någon mässa eller något.. Annars så är det rätt lugnt! Men när det är lugnt hittar jag ju ändå på 10.000 saker att göra! =) That's niiice! Hoppas det inte regnar imorgon, då kanske jag kan ta en prommis till AF!


Nu måste vi snart springa till tvättstugan och ladda två maskiner till!


Bye!

Ovido - Quiz & Flashcards