Alla inlägg den 19 september 2011

Av Isabelle - 19 september 2011 18:19

Det mesta är upp och ner! Ibland känns allt frid och fröjd och ibland är allt käpprätt åt helvete! Dom där dagarna man inte vill ha med någon att göra överhuvudtaget! Idag är en bra dag! Länge sedan jag hade en dålig dag nu faktiskt.. Iallafall en dag som allt var åt helvete.. Ibland är jag smådeppig en timme men sen går det över! HAHA.. löjligt va?!


Hur som helst. Idag är en bra dag! Har ÄNTLIGEN fått fixa med mina papper som tyngt mig i helgen! Och snart kommer dom på posten, då ska dom skickas! Och idag fick jag jobbtider! Ska jobba tisdag-fredag. Då uppskattar man helgen mer sen! Riktigt nice! Hade tänkt att storstäda imorgon, men får göra det på kvällen, det går bra! =)


Igår gjorde vi pannkaka, och av den här blev det verkligen pannkaka!!



  
Haha va rolig jag var nudå!


Idag gjorde vi världens godaste soppa.. Mammas bästa soppa! Och skala lök brukar jag vara bra på, men idag var lökarna otroligt starka! Eller att jag skar dom annorlunda?! Ja jag började grina och *** vad det sved i ögonen!!


 

Givetvis en egobild! Jag har kommit in i det nu, så jag ska bjuda på någon till tror jag ;D


   

Jag och min älsklingspolo! Jättemysig och va skönt det är med höst (trodde jag aldrig att jag skulle säga) men det ska bli så MYSIGT! När man får mysa in sig i stora mysiga polotröjor och tjocktröjor och ååååh bara MYSA! Jaja ;D Vädret idag var mysigt också.. När man inte behöver gå ut är det nice! Men annars äre inte så kul!


Idag har jag haft kvalitetstid med världens bästa pappa igen! =) Inte så länge, men en liten stund! =) Myspys! Och nu har vi ätit och så väntar jag på att alla mina program ska börja på TV.. Ikväll är det ju ensam mamma söker, får man INTE missa! Samt IDOL, som ska spelas in! Och så är det hollywoodfruarna! Och halv åtta hos mig och stjärnorna som lagar mat.. SÅ jag har hela kvällen framför mig med gottigottgott på TV'n ;D


Jag är lite sugen på att flytta runt lite här hemma, men jag vet inte om min älskade skulle uppskatta att borra fler hål, det ser snart ut som en ost här hemma! Men jag är inte helt nöjd än insåg jag! Och så vill jag förstora någon bild på mig och min älskade och hänga i sovrummet! Måste hitta någon som båda är nöjda med först! INTE lätt! Haha..


NU ska jag spana på bilder tror jag, ska även beställa nya till hallen! 

Byebye!

Av Isabelle - 19 september 2011 16:10

Jag hörde låten Lipstick och längtade direkt tillbaka till Frankrike när jag såg videon!! Bjuder därför nu på både videon och bilder från Frankrike!!



   

Jag vill se det på natten!! =) JAG MÅSTE TILLBAKA! Jag älskade Paris!!


Hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards