Alla inlägg den 25 september 2011

Av Isabelle - 25 september 2011 15:02

Söndag, städdag, superb promenad, shopping, socialitet med familj och slappa!


Sönsdagar är bra dagar oftast.. Väldigt lugna, man kan ta vara på livet! Åh va poetiskt det lät.. HAHA! Jag har fixat med gardinerna i lilla rummet idag, bytte från rosa och vita till endast vita.. Iof, jag bytte inte, jag tog snarare bort dom rosa bara! Nu ska det nämligen vara bara vita, eftersom vi har den röda tavlan där. Och alla som känner mig vet att jag HATAR rött och rosa together!


Igår var en bra dag! Jag jobbade 4 timmar, gick fort och det var mycket folk! Roligt var det! Ser även fram emot en jobbveckan nu framför mig. Jag hoppas även att det blir mycket folk i veckan, så mycket roligare att jobba då!! =) När det händer lite! Är ju trots allt kunderna som gör hela grejen!


Såhär såg jag ut igår! Lila ögonskugga fick det bli, även den blev uppskattad av kunderna. En som frågade vilken det var, som ville ha en likadan =)! Kul, kul! Då blir det ännu roligare att sminka sig hehe.. Jaja, jag gillar knalliga färger på ögonskuggan, bara det inte bli FÖR mycket.. Försöker hålla det ganska "neutralt". Hur det nu går med knallgrönt eller turkost, men ja ni kanske förstår vad jag menar!


 


Sen efter jobbet så åkte vi och hämta Patrik och åt ute med honom! Very nice! Och riktigt gott var det! Sen så åkte vi hem hit och spelade en massa spel. INTE okej att min älskade sambo vann alla tre spel vi spelade! Men jag ledde iallafall på TP, REJÄLT! Jag hade tre grejer och dom hade bara varsin! Haha jag dokumenterade of course ;D




Och för att ni ska se ännu bättre..




Jag var den lila/rosa om ni inte förstod det ;) Jag var GRYM! Haha..


Och Patrik hade med sig ost-snacks.. Johan blev glad! Ni vet vad jag tycker om ostgrejer! Hehe =) Så dom fick dom ifred ;D


   


Resten av bilderna blev inte så bra, suddiga etc.. Så dessa bilder får ni. Patrik har ni väl sett förut ;D Haha! Ni får tänka er honom och Johan!


Nu kallar tvättstugan igen, dags att hänga tvätten! JIPPIIIEE! Sen vill jag åka och köpa plastblommor, vi får se! Är några grejer jag vill kika på på ICA MAXI.. Och så vill jag pyssla lite här hemma! Är på pysselhumör! Ska även mysa och kolla på film ikväll med världens bästa sambo!! <3 


Älskade söndag!!


Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards