Alla inlägg den 18 september 2011

Av Isabelle - 18 september 2011 15:21

Ja ni! Va snabbt man kan växa ifrån en person till det inre.. Människor är sig inte lik längre! Det gäller nog dom flesta.. Säkert mig med! Men till det bättre om man frågar mig! Så är det och man får anpassa sig. Jag kan anpassa mig! Åh svammel svammel! Jag är nöjd och lycklig iallafall! =)


Idag är en bra dag! Snart blir det pannkaka! Inte av dagen, utan till middag! GOTT! Söndagspannkaka, mamma var min inspirationskälla! =D

Imorgon ska jag uträtta ärenden.. Alla dessa papper som ska skickas in dagligen! HAHA okej kanske inte dagligen men varje månad iallafall.. Var kanske ett tag sen sist? Men nu är det dags igen, lika bra att göra det imorgon då.. Upptäckte mailet några veckor sent, men har 6 respektive 4 veckor på mig.. Så nu ska det ordnas! Skulle även behöva göra någon form av storstädning här hemma. Dags igen! Någon som känner sig manad så välkommen imorgon mitt på dagen någon gång! Slå en pling innan bara så jag vet att jag är hemma! HAHA..


Ikväll är det IDOL, det får vi inte missa! Och så kanske det blir dom sista avsnitten av skilda världar! Dom går mig på nerverna, men samtidigt måste jag bara se hur detta ska sluta! Är fast! 


Orkar jag lägga in bilder? OKEJ jag tar tag i det nu på en gång medan jag ändå skriver detta inlägg så det blir klart nån gång!


Här har vi den väldoftande pressade potatisen!! Åh va gott det luktar!


 

Och här är bilder från igår, Södraberget =)! Jag och min älskade som inte vill vara med på bild! Och skogen.. Jag trodde jag skulle få någon höstig bild men allt var ju GRÖNT!!! Btw, va sminkad och tillfixad jag var.. INTE!


   


Nu har jag bara en avslutande mening, innan det är dags för pannkaka!


IN YOUR FACE!! (åh vad jag kände för att få det sagt!!)

Av Isabelle - 18 september 2011 02:20

Nu har vi inte hörts sedan i torsdags! Därför börjar vi med gårdagen, fredag.. Då var jag på möte med arbetsförmedlingen igen, eller mässa eller vad det var för någonting! Snabbt avklarat.. Sen hade jag kvalitetstid med pappsen i Birsta en sväng. Sen tog jag det lugnt, min hals är inte okej än =/! 


Även idag har jag bara vilat halsen. Var en sväng till Södra idag med min älskade och tog en liiiten prommis och tog några bilder, lägger kanske upp någon bild imorgon! Nu väntar jag på att han ska komma hem och krypa ner med mig, han har varit på grabbkväll! =) klockan är snart halv tre och jag är as trött! Ska sova nu! Har kollat på skilda världar hela kvällen! Åh jag blir så ARG! Dom är otrogen om vartannat nu i den där serien, men jag måste kolla och se hur dom ska lösa det och vad som ska hända härnäst.. Dom är ju rätt grymma på kliffhangers haha.. 


Imorgon blir det bara myyys! Söndagsmys! Och så ska jag kika på idol. Har nog ingenting mer än så planerat! Nu är jag lite klurig på om jag ska kolla på ett avsnitt till och sen sova.. Eller om jag ska sova direkt!? Eller om jag ska kika runt lite på internet? ;D samtidigt håller ögonen på att åka igen, näe det blir nog sängen tror jag!


Nattinatti!

Ovido - Quiz & Flashcards