Alla inlägg den 7 september 2011

Av Isabelle - 7 september 2011 17:48

Idag vaknade jag helt utvilad klockan 08.30 INTE OKEJ! Men samtidigt okej! Det var skönt att kliva upp tidigt, fick mycket gjort =) Innan klockan var 11 hade jag hunnit dammsuga, dammtorka, gått med sopor, diskat och plockat ur diskmaskinen (iof sköter den sig själv) och det viktigaste av allt...

...jag bytte matta i vardagsrummet! NU är det gröna borta! =) Riktigt fint är det! Jättenöjd! Måste bara hitta några ljuslyktor att ha på tavelhyllan =)! Det ska letas imorgon!


Sen strax efter 11 kom Sandra hit =) Mycket mycket mys hade vi.. Vi spelade spel (vann varsitt, haha) och så bakade jag kakor. Gjorde degen imorse och gräddade dom då hon var här.. Och så kollade vi lite på TV, ja myste på helt enkelt =)! 


Och nu har jag och min bejbi ätit middag, lax och potatis blev det idag. RIKTIGT GOTT!!!


Jag står still i vikten nu, tränar ju inte nu när jag har ont i halsen så det händer inte så mycket. Går inte upp heller, men det hade jag inte tänkt att göra haha.. Men jag ser fram emot när jag ska träna igen när jag blir frisk! LÄNGTAAR! Jag som precis hade kommit igång en vecka där, så drar man på sig en förkylning?! Drygt!


Nu ikväll är det bonden, som jag surrat om det! Men jag älskar det programmet! ;D 


Och bilder kommer snart, jag vet inte om jag ska vänta på att kuddarna är klar till soffan först? Hmm.. Vi får se =)!


PS! Dagen till ära var det BONDkakor jag gjorde.. HAHA!

Ovido - Quiz & Flashcards