Alla inlägg den 28 september 2011

Av Isabelle - 28 september 2011 07:01

Onsdag, utan bonde söker fru!! Förstår ni vilken skandal?! Man får inte se förrän nästa vecka =/ Det är inte riktigt okej! Jag som älskar bonde söker fru!! 


Igår gick det bra på jobbet, det gick jättesegt en timme där, men sen insåg jag att det var för att jag kollat fel. För hela tiden tänkte jag att jag skulle ha kassan, sen en timme till fritt.. Men sen insåg jag att jag kollade ju på christers schema (vilket jag skulle göra eftersom jag skulle vara christer fast ändå inte). Och han slutade halv 8 så jag trodde även att jag gjorde det, eftersom jag inte hade en egen schemarad haha.. Sen blev jag glad när jag insåg vad klockan hade gått fort.. För jag var så hungrig! Haha! Men annars gick det ganska fort =)! Hade ingen jobbig kund tror jag.. Blev en liten incident, men jag hoppas det löser sig! 


Idag jobbar jag 9-16, då blir det att packa upp massa varor, och då går tiden fort!! Och ikväll ska vi till mamma på dinner och skitsnack =D haha..


Sen jobbar jag bara imorgon sen har jag helg!! HURRNI SEN HAR JAG HELG! Förstår ni vad jag menar med att det känns som helg när det är tisdag, för då är det bara onsdag och torsdag kvar.. Och jobbar man fredag så är det ju ändå samma dag som helgen börjar.. Jaja, rörigt igen! Men ni förstår nog!


I helgen blir det nog också en massa bus!


Nu måste jag börja fixa mig för jobbet! (orkar nog inte fixa så mycket idag)


Bye!

Ovido - Quiz & Flashcards