Alla inlägg den 15 september 2011

Av Isabelle - 15 september 2011 09:59

Pengar rullar in som dom ska, det går bra nu.. Man överlever denna månad också ser det ut som =D Nästa månad får jag ligga i fosterställning i klädkammaren så jag inte märks så det inte blir så dyrt för Johan :P


Känner av min hals igen =/ Verkar inte så bra att träna.. men jag måste ju komma igång igen! Och jag är ju inge hängig!! Tränat tre pass denna vecka än så länge.. Och idag tänkte jag köra Step. Har jag förbaskat ont ikväll får jag väl stanna hemma, men det känner bättre och bättre.. Alltid värst på morgonen.. Vi får väl se hur det är! Får inte känna efter så noga!


HÖR och häpna mina vänner! Jag har druckit te nu två dagar denna vecka.. Eller skriver man the?! Eller teh? Måste googla på det! Hur som helst, en varm dryck med en påse i som innehåller olika former av örter ;D Haha.. Drack en från Lipton igår (finns det någon annan ens?) med nå smak "Rooibos Spice" den va riktigt god, och jag gillar inte te/teh/the ;D Så det är på bättringsvägen med det! Känns inte allt för onyttigt! Undra hur många kalorier! Det verkar inte vara någon, eller typ 1 HAHA.. Jaja, nån måste de väl vara men dom räknas inte! 


Nu väntar jag på att Sandra ska komma =) Hon ska leka med mig idag! Haha.. Vi får se vad vi hittar på, det vet man aldrig!


Ikväll ska jag spela in Robinson om ja skulle missa pga träningen. ÄLSKAR Johans boxer!! man kan spela in alla program!!!!!!! =) Hur grymt som helst.. Hur har vi kunnat leva utan den förut?!


Bilder kommer så småningen om! ;D

Ovido - Quiz & Flashcards