Alla inlägg den 23 september 2011

Av Isabelle - 23 september 2011 20:44

Min nya favvo! Den kan man göra bendansen med!


Av Isabelle - 23 september 2011 19:27

Återigen mina vänner! Idag är det fredag och idag är det helg! Skulle ha varit ledig i helgen, men blev 4 timmars jobb imorgon! Härligt! Jag tror att det kommer bli mycket folk, kuuul! Idag blev det tydligen tokmycket när jag åkt hem! Men jag sålde järnet idag, och gud va många kunder som blev nöjda!! Jättenöjd med dagen.. Speciellt 3 kunder kommer jag ihåg som blev jätteglada! Och en kund gjorde mig jätteglad idag! Fick beröm för min fina ögonskugga. Hon sa att det var jättefint.. Brukar faktiskt få höra det av kunderna när jag målat mig lite mer! Jättekul eftersom jag även själv är jättenöjd!


OCH mina vänner, min ÄLSKADE, ÄLSKADE eyeprimer från Mary Kay, den är ju så fruktansvärt klockren! Alltså jag kan typ inte leva utan den när jag ska använda ögonskugga! Det går inte!! Så, här är några bilder från idag!!


Här är en före-bild.. Och såklart er förebild! 


 

Och här kommer en "efter" bild när jag fixat håret (plattade och använde volympuder). Hade turkos ögonskugga från Viva la diva och en glittrig vit från om det är Nivea?! Eller Loreal? Orkar inte gå och kika. Foundation från Nivea, puder från Viva la diva och en Lumene mascara. Plus min ÄLSKADE eyeprimer! 


 

Imorgon vill jag nog testa någon annan färg =) Lila kanske? Eller någon annan knallfärg.. Jag är även sugen på att köpa brun, måste jag nog göra!


Jaja, sen gjorde jag fläskfilé till middag idag.. Marinerade själv, blev jättegott!


 

Middagen var NÄSTAN klar när älsklingen kom hem! =)


Nyss tog jag bort sminken, och här är mitt under borttagningsprosessen! Snygg va?!


 


Haha ja snacka om att bjuda på sig själv! 


Nu ska jag kolla på tv och film med min älskade och imorgon jobbar jag en stund på dagen, sen på kvällen vill jag hitta på!!!! =) Spelkväll känner jag för, vi ska nog koka ihop något!


Ha en nice kväll allesammans, och trevlig helg!!! Nu hoppas vi killen i postkodmiljonären får 5 miljoner!! Hejja, hejja!!!



Ovido - Quiz & Flashcards