Alla inlägg den 4 september 2011

Av Isabelle - 4 september 2011 21:06

Hej hurrni! Nu är jag hemma igen, på plats =) Och min älskade har kommit hem hel och hållen! MYYYYSIGT VA? 

Jag jobbade igår och idag och nu är jag ledig. Måste verkligen vila upp mig nu, har ju jobbat med feber, inte bra! Och mina ögon nu som inte är OKEJ, kanske ögoninflammation? Vem vet? Hoppas inte!


Nu är det på riktigt iallafall.. Höst! Och det innebär tända ljus! Jag har tänt nio st ljus ikväll, jättemysigt faktiskt =)! När det börjar bli mörkt ute så får man faktiskt tända ljus!


 


Nu i veckan har jag fullt upp på kvällarna ;) Men som tur är har vi inspelningsbar box haha.. Måndag ensam mamma, tisdag ska vi kanske hem till Sandra och Fälldin =) MYS! Och på onsdag är det bonde söker fru, och på torsdag är det robinson! SJUKT va mycket jag har att se.. Och till helgen kanske man skulle skrapat ihop lite kräftor =) Ja vi får se!


Imorgon ska jag sova ut, och så ska jag vila och så ska jag kanske hitta på någonting? Men jag borde kanske bara vara hemma? Ja så får det nog bli!


Vill köpa nya vinterskor och nya höstskor. Vill även köpa en ny höstjacka och så vill jag köpa nya heminredningsgrejer =) Haha..

Och så vill jag gå till frissan och klippa mig. Ska hinna med allt så småningen om. Lite snål bara! Ska även skaffa mig en ny mobil. Även där är jag lite snål ;D Vill helst önska mig i julklapp, frågan är bara om jag står ut till dess? Hmm.. Jaja!


Måndag den 5 september imorgon. Kan vi leva med!


BYE

Ovido - Quiz & Flashcards