Alla inlägg den 12 september 2011

Av Isabelle - 12 september 2011 23:25

Hello friends! Måndag idag, en rätt bra måndag till slut ändå. Ensam mamma räddade min kväll, och älsklingen såklart, blev soff-mys =)! Mysiga familjen som ni lärt er vid det här laget! =)

Vaknade imorse, jätteont i halsen och trodde min förkylning var tillbaka, men det gick över under dagen igen! Konstig förkylning jag har.. Snoret ger aldrig med sig!  Kände mig bättre framåt dagen.. Var ju även på AF, herregud va struligt.. "Vaddå? Har ni inte fått information om det??", jag och den andra människan stod där som två frågetecken.. Och som ni alla vet, kalvar man sig tillräckligt så får man alltid hjälp ;) Så det löste sig.. Undra bara när den där infon kommer då så man vet hur man gör nästa gång?! Hmm.. jaja, nästa gång jag har med dom där att göra är på fredag.. JIPPIIIEEEEEE (not) men vad gör man inte för lite money ;D


Apropå money, sökte två jobb idag, ett av dom var väldigt intressant faktiskt, jag hoppas hoppas!! Men varför skulle dom ta mig som inte ens har "rätt" utbildning egentligen? Hmm.. jaja =) söker man inte så kan man ju absolut inte få det!! Så är det faktiskt!


Och bara så ni vet så lever vi i sanningen här och nu.. Visa ord från mig idag! DON'T LIE!!! Det kommer man ingen vart med! Ville bara få det sagt!!


Sen så tycker jag att det är jättekul när Eva kommenterar! Jag skulle tycka det är väldigt roligt om fler av mina trogna läsare skriver någon gång.. Ni kan skriva vad ni vill att jag ska skriva om, eller bara var ni tycker.. Vad som helst =) Kul ju! 


Imorgonkväll ska mammsen komma och umgås med miiiiig!! =) Då ska det bli kuddar till soffan (man behöver experthjälp av mamma då ;D)! Ni får bilder när det är klart, hur dom passar in!


NU måste jag sova, trots att jag inte är nå trött. *suck* hatar när det är så! Men då kan man mysa istället!! =)


Byebye..


PS. Kom ihåg kommentarerna ;)

Ovido - Quiz & Flashcards