Alla inlägg den 14 september 2011

Av Isabelle - 14 september 2011 17:46

Idag är jag faktiskt stolt över mina prestationer.. Är dock inte helt färdig än men snart! Jag var as trött imorse, men vaknade av mig själv innan klockan skulle ringa.. Dvs 2 minuter innan den skulle ha ringt.. Väldigt nice! Och så släpade jag mig upp till soffan och slöade där, sen slog det mig att om jag inte går till Friskis och tränar kommer jag få jättedåligt samvete.. SÅ! Hör och häpna! Jag tog på mig träningskläderna och började promenera.. Vilken jag inte tänkte på i början, men märkte påväg ner för granloholmsbacken (den aslånga innan Västermalm) att det regnade! Jag var genomblöt när jag kom fram! Och då kände jag mig ännu duktigare.. Sen var jag även genomblöt av svett! När passet var klart hade det slutat regna, men jag tog bussen hem ändå, ville inte gå i blöta kläder, vill inte bli förkyld igen!! =) Men en promenad och ett pass var nice!

Nu om 10 minuter ska jag åka iväg igen på ett medelpass.. Ska träna med Sanne och Tonya =) Så det blir andra passet idag.. Nice nice!


Där emellan har jag hunnit med två avsnitt av skilda världar och lagat mat! Det blev pressad potatis och panerad fisk idag.. VET NI VAAAD!! När man pressar potatis luktar det speciellt.. Är det bara för mig eller är det för alla??!?! Luktar precis som de gjorde när man va liten också, när man åt pressad potatis.. Luktar jättegott =) Inte bara potatis liksom.. Ja ni förstår kanske..


Kanske bjuder på någon bild ikväll eller imorgon! Nu ska jag på med träningskläderna igen! Och sen blir det BONDE SÖKER FRUUUU!! LÄNGTAR! Haha... Och sen film med min älskling =)! 


Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men Sandra är inräknad i planera.. Vet hon dock inte om än! Och imorgonkväll ska jag tvinga iväg mig på ett step-pass, så jäkla jobbigt, och så jäkla skönt efteråt!! PEPP PEPP nu är jag ju äntligen igång efter förkylningen!


Träning! HEJDÅÅååå =)

Ovido - Quiz & Flashcards