Alla inlägg den 22 september 2011

Av Isabelle - 22 september 2011 18:58

Hello! Torsdag idag, och jag har jobbat hela dagen, sen har jag shoppat med mamma =)! Jobbet gick bra idag, liiite segare än igår men ändå rätt snabbt =) Jobbade ju bara till 16.. Och imorgon slutar jag 15, då kanske det går ännu snabbare?! Jag vet inte ;D Imorgon tycker jag att ni allehopa ska komma och shoppa på Åhléns! En MASSA fina saker har vi =) Och trevlig personal!!! Speciellt jag är supertrevlig!!


Snart är det helg =) Det känns! Riktigt skönt efter en jobbvecka.. I helgen ska vi mysa och hitta på en massa skoj har jag bestämt! Jag är jättesugen på spelkväll! Sällskapsspel är ju min specialité! MEN jag förlorar ju jämt! Men kul är det! Haha.. 


Snart kommer min älskling hem, och då ska vi mysa i soffan! Vi håller på att beta av Star Wars på bluray så det ska vi fortsätta med =) Se klart på trean och börja på fyran är det tänkt! Och innan det ska vi se robinson!!


NUUUU stjärnkockarna! Sen halv åtta hos mig!! BYE!

Av Isabelle - 22 september 2011 08:34

Ja en antal dåliga vanor jag har.. Eller några åtminstone knepiga grejer jag har för mig.. Eller om man ska kalla det otur?! Lyckas alltid bli så av någon anledning iallafall.

1. Jag målar på mig mascara, SEDAN inser jag att jag måste noppa ögonbrynen, och så noppar jag. Och självklart så kommer jag åt nysnerverna och nyser! Och mascaran är förstörd!

2. Efter att jag målat mascaran en andra gång så får jag för mig att gnugga mig i ögat, och eftersom jag klev upp för 5 minuter sedan (målar mig på en gång jag klivit upp oftast) så tänker jag inte på att jag nyss målat mig, och jag gnuggar ut allt! HAHA..

3. Jag kan komma på mig själv av att sitta och trycka på startsidan på facebook flera gånger per minut, händer fortfarande ingenting nytt!

4. Lyckas ALLTID beställa från H&M dagen/dagarna innan dom skickar ut kuponger och erbjudanden med 20% på valfri vara eller ett helt köp. (det slår ALDRIG fel)

5. Jag är alltid EXTREMT tidig till allt.. Exempelvis när jag ska åka buss, så går jag ut till hållplatsen och då åker bussen innan förbi..  Och ju längre tid det är mellan turerna ju tidigare går jag ut.. Så går dom var tionde minut går jag ut 10 minuter innan. Går dom var 15 eller 20 så går jag ut typ 15 minuter innan. HAHA.. Ja jag är lite störd när det gäller tid.. Jag erkänner!

'

Dom där grejerna har nog hänt alla, men dom händer mig rätt ofta ;) 

Igår köpte jag Qube-spelet allsång på skansen. Roligt spel måste jag säga!! =) Jag provade med Johan igår ;D Han vann =( Båda gångerna dessutom!


Idag jobbar jag 10-16, sen tror jag att jag skulle dejta mammsen =) Och ikväll är det ju Robinson på TV, får man icke missa.. Har inte satt på inspelning men jag hoppas det går bra iallafall =) Vi borde ju vara hemma till dess! Helst halv åtta så man hinner se det också!


Nu ska jag gå till bussen så jag precis hinner missa den som går innan.. Tar ju typ 1 minut till busshållsplatsen från mig.. Skööönt!


Ha en bra dag, det hade jag tänkt iallafall =) byebye!

Ovido - Quiz & Flashcards