Alla inlägg den 6 september 2011

Av Isabelle - 6 september 2011 23:07

Idag är en bra dag! Idag har varit en väldigt bra dag till och med! =) Jag var hos tandläkaren idag! Skulle slipa tänderna lite och göra en vanlig koll =) Blev dåligt med slipande dock, tandläkaren hade inte tid! Haha.. Det säger en del om mina tänder?! Haha! Näe, jag hade faktiskt skött mig bra sa hon =) Fiiinfiiint, inga hål, fint tandkött och fint "tandben" perfekt! =) Jag trodde dock jag skulle få gå därifrån med rena tänder, ni vet hur det känns när dom är nyputsade! Men jag fick gå därifrån med lite äckel och blod sådär som det är innan dom fixar! haha! Däremot ska jag få komma tillbaka och skrapa lite tandsten och polera lite! Fick en ny tid om en månad =) Så jag får hålla mig till dess.. Skönt iallafall och veta att jag inte har nå hål etc..


Sen efter tandläkaren åkte jag och syrran till Birsta =)

Där köpte jag: 

  • Lyskvistar
  • Kvistar utan lys
  • Vas till kvistarna
  • Blockljus
  • Tyg
  • Spännramar 2 st
  • Bärgrej till min ljusstake
Och sen åkte jag och Johan till Sandra och Anders på middag! JÄTTEGOTT var det även denna gång. Vi fick smörgåstårta (hemmagjord såklart) och marängsviss (stava till det om ni kan) till efterrätt! Jättegott och mysigt hade vi. Spelade lite spel, kolla lite på TV etc =)! Tack för ikväll!!! =)
Sen åkte vi till Tonya och Christian och lånade en häftpistol så jag kunde fixa mina tavlor. Och till veckan så ska mamma sy kuddöverdrag med mig =) Mamma är duktig på sånna!!! =) Så då blir kuddarna och tavlorna lika! Blir nog jättebra när det är klart! Och så ska jag byta matta till den svarta.. Sen är det HÖÖÖST här inne!
Nu ska jag sova.. Imorgon vet jag inte vad som händer om jag ska vara ärlig. Sova ut kanske? Sen på kvällen är det bonde söker fru såklart! =)
Godnatt! (bilder kommer när allt är klart)
Ovido - Quiz & Flashcards