Alla inlägg den 9 september 2011

Av Isabelle - 9 september 2011 10:43

Torsdag var det igår, då skulle jag ha åkt till Birsta med Sandra, men så blev inte fallet. Hon skulle bort =) Så jag åkte med pappa och syrran istället.. Lite myyys, syrran ska åka bort två veckor till Örebro nu och plugga.. Sen igårkväll var det ju robinson och en massa annat på TV like always!

Och så fixade jag en massa till på lördag =) Då blir det kräftskiva.. Idag ska det handlas kräftor!

Haha första gången jag skulle äta kräftor så tyckte jag att dom aldrig blev tinade.. Dom jävla djuren var ju stenhård hela tiden, varje gång jag kollade! Sen kom jag på att dom är ju rätt hård, HAHA så jag kollade på vattnet dom låg i, och det var tinat ;D SMAART!


Men nu vet man ;) Står ju även på paketen hur man tinar, så det ska nog gå bra! Och imorgon ska magda komma och hjälpa mig lite innan =) Det blir perfekt!


Jag måste ner på stan idag och posta ett brev, och så ska jag gå runt åh kika lite och fördriva tiden! Och sen tar jag nog en buss till Birsta, och så ska jag åh Johan kolla på byxor! Till Johan förstås! Ni vet väl vad jag tycker om byxor!


Kanske om ni ska få några bilder nu när jag inte ska göra någonting annat på ett tag.. Måste ju ladda in dom nån gång!


     

Tyget som är ovanför barbordet ska även hamna på kuddarna som jag sa! Kommer bli niiice! 


Nu ska jag kanske kolla på PLAY på något program? Sen drar jag mig mot stan lite senare.. 


Have a nice day!!

Ovido - Quiz & Flashcards