Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Isabelle - 2 juli 2010 08:37

Nu skiner solen, det ska den göra hela dagen om jag förstått det rätt.. Mycket skönt, synd bara att jag är inne hela dagen.. Får försöka njuta lite av den på lunchen kanske?!  Det känns som att det kommer bli en mycket bra dag idag!


Lockad och klar nu iallafall, såhär ser jag ut idag!

  


Trevlig fredag!

/Izzuz

Av Isabelle - 2 juli 2010 07:01

Rätt svar i gårdagens rebus var "Sikström" HAHA, ja den var rätt intern.. Jag drev med hennes namn som vanligt.. Så Linnea ditt svar var tyvärr fel.. Men det var ganska långsökt så det var inte så lätt hehe men bra gissat där på "Fiskvatten" haha!


Ska snart börja värma locktången, sen ska jag sminka mig. Men min foundation är slut, har beställt men vet ej om den hinner komma innan helgen. Fick sms igår om att dom skickat mina varor.. Så kanske kommer idag med lite tur.. Annars får jag dom väl på måndag! Det får bli en foundationlös dag idag hur det nu ska gå! Hade iof ingen igår heller men idag är det fest!


Jobbar 10-18, kom gärna in och heja på mig!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards