Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Isabelle - 4 juli 2010 16:24

Åh vilken otroligt bra dag det var igår.. Helt UNDERBAR! Jätte varmt och mysigt.. Vi var först på himlabadet och lekte av oss, efter det drog vi ut till Alnö, grillade och festade och myste.. Mycket mycket roligt! Blev dock otroligt seg eftersom vi varit igång hela dagen.. Var hemma runt halv tre, så blev inte så jättesent.. Måste tänka på att jag ska vara ute hela veckan som kommer.. Onsdag-lördag haha fyra-dagars!


Idag har det också varit en KLOCKREN dag! Riktigt nice.. Har fått umgåtts med bästa Linnea och bästa Elin, och bästa Vicki såklart hehe =) Mycket roligt att träffa er tjejer, inte alltid det händer nu för tiden! Först blev det årets första dopp på Tranviken! Och efter det  när alla moln kom så åkte vill VI och åt på uteserveringen på Apolo. Sen bar det av till en sjö mitt i ingenstans där vi badade vidare, blev dock inte så mycket bad för mig där, ville inte blöta ner bikinin! =D *feg*

HAHA älskar alla mina sköna kommentarer och skämt idag! Jag är verkligen på topp idag! I like!


Föresten!! Det var två bagare, och en smet!

Det var två turkar och en fes!

Det var två myror och en stack!

Två traktorer och en åker!

HAHAHAHAHA! Klockrena!


Imorgon blir det jobb mellan 09.50-15.00 rätt sköna tider ändå.. Efter jobbet blir det att fira mamma som fyller år! Sen sova och vila upp mig för resten av veckan, det kan behövas!

Godnatt och trevlig kväll!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards