Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Isabelle - 13 juli 2010 22:20

Jobbet var roligt idag, och snabbt gick det.. Mycket bra! Det gillas.. Har även fått lite längre dagar nu, någon timme mer men det är bra, då blir det nån hundring mer också!


Imorgon jobbar jag 10.00-19.00 och fredag 09.00-19.00 Torsdag är jag ledig.. det blir bra det! Hoppas det går lika snabbt och smärtfritt imorgon!


Förkylningen ger sig inte.. Snorig och hostig! Det går ju inte att sova med hosta, så hemskt! Jobbigt när man vaknar mitt i natten av hostanfall.. Känner på mig att det kommer att bli så i natt. Även jobbigt i halsen och tandvärken! FYY! Plus att jag åkte till primärvårdsjouren ikväll med mitt bromsbett, det är stort och mår illa och känner mig omtöcknad. Haha det är inte bettet som mår illa, det är jag! Men jag fick en tablett och så smorde hon in det. Det är stoooort nu, som en handflata! Läskigt, men jag får alltid sånna där stora.. Och hon sa "Man får sådär av bromsbett!" haha in my ass att man får, aldrig hört någon som fått så stort märke och fått så ont av ett bromsbett, men JAG får alltid så.. Gör till och med ont när jag går..


Ont, det gör ont!



Den bjuder jag på! Nu så ska jag snart borsta tänderna och se om jag får sova något, morgondagen är en LÅÅNG dag!


Och jag måste tillägga att jag är JÄVLIGT irriterad på folk som inte kan kommunicera och berätta hur de tänker! Och jag är JÄVLIGT irriterad på folk som tar allt för givet, och folk som inte uppskattar man att sliter som fan för dom! Och jag är JÄVLIGT irriterad på folk som bara tänker på sig själva! Och JÄVLIGT irriterad på folk som inte har framförhållning! Och jag är JÄVLIGT irriterad på folk som ena sekunden låtsas jättegullig och andra sekunden skiter fullständigt i en.. Och jag är JÄVLIGT irriterad på folk som inte vet hur man prioriterar och folk som inte kan prioritera! Och nu är jag bara JÄVLIGT irriterad! FY!


Man ska aldrig avsluta en text elakt och jobbigt, men det här kommer inte bli lätt, för nu är jag så irriterad! GAAH!!

Godnatt!

Av Isabelle - 13 juli 2010 09:38

Jag försöker nu peppa inför jobbet idag, undra hur kassa schemat ser ut.. Jag vet inte riktigt vad jag önskar mest, bara jag inte får lunch för tidigt, då blir eftermiddagen så lång! Ska bli kul att se vilka jag jobbar med idag, det känns som att jag inte varit där på evigheter, men denna evighet var ändå bara i 2 dagar.. Helt sjukt vad det känns länge.. Men det kan bero på att jag aldrig är ledig så många dagar irad eller för att jag varit sjuk, då går allt lite segare.. För jag har ju faktiskt varit ledig så länge och förra gången gick det fort! Aja.. Längtar redan till på torsdag men samtidigt inte! Då ska jag nämligen städa lägenheten, måste storstäda nu.. Dammtorka, dammsuga och torka golven.. Och ta badrummet, det är nästan värst! Men det tar vi då..


Nu ska jag snart bege mig till jobbet för att gå på toa, ja vårat vatten är ju avstängt.. Så kan inte fixa frissan eller göra någonting.. Men det löser sig nog ska vi se! Pappa hämtar mig klockan 10.00 då åker jag ut, går in på toa, sen går ut och handlar.. Hur bra som helst..

Så nu ska jag försöka komma på vilka tråkiga jobbkläder jag ska ha på mig idag!

Ha en bra dag!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards