Alla inlägg den 21 juli 2010

Av Isabelle - 21 juli 2010 20:10

Glömde ju för Guds skull att skriva igår om att Vicki hade på sig jacka inomhus när vi shoppade! Haha det störde jag mig nå jävulskt på! Så nu har jag fått det sagt.. Men hon tog faktiskt av sig den efter ett tag som tur var!


Blev ingen stegräkning idag, men jag gjorde ju som sagt en massa annat..

Imorgon är det jobb mellan 10-18, sen lite shopping.. Efter det en prommis eller något annat spännande.. Sen på fredag jobb mellan 11-16 och sen blir det fest! På lördag blir det kanske att åka till mamma och Kalle i Sillre och hälsa på och sola! Och på söndag ska jag soooola hela dagen! Jag är ju LEDIG i helgen! Mycket mycket nice!!


Nu ska jag duscha, sen kolla på Supernatural med älsklingen.. Blir kanske till och med två avsnitt ikväll.. Första säsongen är avslutad.. Börjar på andra ikväll, spännande spännande..!

Godnatt och sov gott! Imorgon räknar jag steg!

/Izzuz

Av Isabelle - 21 juli 2010 15:50

..vet att jag ÄLSKAR låten "Pitbull - Hotel Room Service".. Och nu blev jag överlycklig av remixen jag hittade!! KLOCKREN! Här får ni lyssna på den! Jag blev kär i den haha.. Jag älskar den riktiga, men den här var fan inte dålig!


Av Isabelle - 21 juli 2010 14:52

Ja idag har jag fått kvalitetstid med pappsen! Först solade vi 2 timmar, det var faktiskt sol. RIKTIGT nice.. Min lediga dag hehe.. Sen så åkte vi till Media Markt.. Pappa lämnade in sin trasiga dator för 8 veckor sedan.. Då sa dom att det skulle ta 2-4 veckor.. Men det har tagit 8 och han har fortfarande inte hört när den skulle komma så nu fick han en helt ny dyrare + en extern hårddisk! RIKTIGT bra service må jag säga! Han som stod i servicedisken va riktigt riktigt trevlig och gjorde allt för att pappa skulle bli nöjd.. Tack ska dom ha! 


Nu har vi även boende under stamrenoveringen. Först blir det 3 veckor hos mamma, sen en vecka hos pappa, efter det 3 veckor till hos mamma, sen flyttar vi hem för då är dom färdiga.. Får vi se om vi åker till Stockholm en sväng också om det inte blir utomlands någonstans.. Och till hösten blir det en kryssning med Johan och Klara.. Det ska bli NICE!


Om en timme slutar Johan då hämtar han mig så vi ska åka och handla, och sen blir det hem och laga mat.. Ikväll blir det antingen en promenad (som jag ännu inte tagit dag) eller också blir det en film.. Som vädret är nu så röstar jag för film, men vi får se vad som händer.. Skulle verkligen behöva en promenad.. Jag har faktiskt rört på mig lite iallafall.. Kastade frisbee med pappa hehe..

/Izzuz

Av Isabelle - 21 juli 2010 10:08

..sola fast det är molnigt? Det sägs att solen tränger igenom molnen och att man blir brun ändå men det tar längre tid.. *suck*.. DESPERAT!! Kan man gå på Birsta fast man jobbar där varje dag? Svar: NEJ! Så less på Birsta?! Skulle vara roligt att gå på stan som omväxling? Kolla lite på Åhlénsrean där nere.. Ja, det är ett alternativ.. Sen kanske jag ska gå till Johans jobb lagomt till 16.00 så åker jag med honom direkt och handlar.. Och så har jag fått promenaden.. Annars så går jag ut till Birsta en sväng, men jag gillar inte Birsta-shopping längre.. Men skulle kunna äta lunch med Sikström, det lockar ju lite.. Men Blir förmodligen stan, sen prommis till älskade Johan!

Undra hur många steg det blir idag då.. Ska jag ta en promenad kan det ju bli några stycken.. Här hemma vid datorn blir det inte många kan jag lova..

Ska kanske även höra med pappsen vad han hade tänkt att göra.. Hmm, öppen för förslag så att säga!

Berättar ikväll vad som hänt!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards