Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Isabelle - 14 juli 2010 21:08

Nu är jag motiverad, bara så ni vet! Så börjar jag på riktigt på måndag med min lilla bantningskur eller vad man ska kalla det.. Diet!? Gå ner några kilon?! Ja kalla det vad ni vill men jag är iallafall motiverad.. Måste peppa mig själv nu, skriver jag här så kanske det går bra.. Förra gången var det så mycket Gatufest och annat som frestade men nu ska jag banne mig klara av det här.. Två stycken stenhårda nyttiga veckor, sen trappa upp långsamt och försiktigt! Uppdaterar er här om hur det går.. Jag börjar på måndag den 19 och slutar söndag den 1.. Får vi se om man får något som helst resultat eller nåt.. Hmm, hoppas jag blir bra i hals och hosta snart så man törs ta några promenader utan att dö!


Jag ska duscha snart sen krypa ner, så TRÖTT.. Skämtar inte, FRUKTANSVÄRT trött! Och det ska bli GRYMT skönt att sova.. hihi! Imorgon ska jag storstäda hela lägenheten, hela och hela, är ju en etta.. Men det behövs verkligen.. Så det ska jag ta tag i imorgon och om det är bra väder så ska jag och syster åka och sola/bada imorgon när hon slutat jobbet.. Vi får se hur det ser ut! 


Jobbet idag gick väldigt bra, trodde ju det skulle bli en LÅÅÅNG dag, och det var det till och från men det gick ändå snabbare än jag trodde. Men det är nog för att det var leverans idag, vilket innebär mycket att göra, vilket i sin tur innebär att tiden går SNABBT! I LIKE!


Imorgon är jag som sagt ledig, MYS, men på fredag jobbar jag 09.00-19.00, det kan bli en jobbig dag det. Men vi har ju leverans även på fredag så vem vet, kanske går undan! =D

Duschen var det, sen sova.. PEPP PEPP, motiverad till 1000! LÖNING imorgon föresten!!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards