Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Isabelle - 22 juli 2010 21:59

Jag tänkte bjuda på en bra text till en bra låt imorgon! =D

Den heter "Hotel room service" haha..


Jim Johnson. Mister 305 Remix. 
Nicole de los Pussycat Dolls. Como? 
Mami tu estas como el bistec a la plancha. 
Tu sabes como? Pshhhh. 

What you got me doing,baby? 

Meet me at the hotel room. 
I will bring my girlfriends. 
Meet me at the hotel room. 
I will bring my girlfriends. 
Meet me at the hotel room. 
I will bring my girlfriends. 
Meet me at the hotel room. 

Forget about your boyfriend and 
Meet me at the hotel room. 
I will bring my girlfriends, 
So meet me at the hotel room. 
Forget about your boyfriend and 
Meet me at the hotel room. 
You can bring your girlfriends and 
Meet me at the hotel room. 

We're at the hotel,motel. Holiday Inn.(4x) 

Penthouse,top floor. Suite pleasant dance show. 
Overlook the whole city. Standing from my window. 
Big pink roses. Pop 'em by the case load. 
Bed shaking body rocking. I keep you wanting more. 

Forget about your boyfriend and 
Meet me at the hotel room. 
I will bring my girlfriends, 
So meet me at the hotel room. 
Forget about your boyfriend and 
Meet me at the hotel room. 
You can bring your girlfriend and 
Meet me at the hotel room. 

We're at the hotel,motel.Holiday Inn (4x). 

Baby you really,really,really,really 
Wanna open pants,our butts (yeah). 
I can tell by the look on your eye, 
That you know that you know,how to make it hot. 
I'm in Room 305. Hotel there,you can find me. 

I'm outta my mind before I was being bad. Baby,don't die. 
We got the room with the mirrors in the ceiling. 
So,you look at yourself and see how you're feeling. 
So tell me what you want,tell me what you need. 
Bet on that,it's a bet on me. Si. 

Now fine,fine. We both got love in the bedroom. 
All day and all of the night. Let's ride. 

Forget about your boyfriend and 
Meet me at the hotel room. 
I will bring my girlfriends, 
So meet me at the hotel room. 
Forget about your boyfriend and 
Meet me at the hotel room. 
You can bring your girlfriends and 
Meet me at the hotel room. 


We're at the hotel,motel.Holiday Inn (4x).

Grym låt.. Jag kan även lägga in låten så ni kan lyssna och sjunga samtidigt.. Då är fredagen gjord! Enjoy! Gör som mig och sjung med!


Av Isabelle - 22 juli 2010 21:50

Älsklingen och jag!!


  


Ville lägga in en glad bild på min blogg, länge mellan gångerna som jag lägger upp roliga bilder.. Haha nu funderar ni säkert på vad jag tycker är roligt med denna bild. Och ja, det kan man ju fundera på.. Men den är fin! Min älskade Johan!

Av Isabelle - 22 juli 2010 19:06

Kollade ut nu och såg att det tydligen var storm.. Kul?! Nja skulle inte tro det..

Jobbet idag gick väldigt bra, gick rätt snabbt ändå.. Men är så varmt inne i butiken så man blir klibbig hehe.. Äckligt! Nu har man fräschat till sig, så blir det snart middag.. Efter det får man se, jag är otroligt badsugen men om det blåser såhär så åker man väl över till Finland i en våg om man kommer för långt ut.. Och så kanske fiskarna är sur när det är storm, vem vet!


Idag har jag gått 10177 steg hittills.. Kanske blir några fler, vi får se =D.. Om jag inte somnar här på plats och skiter i allt haha.. Skulle vara skönt, men kanske inte..


Imorgon jobbar jag 11-16 sen blir det lite shopping, sen FEST!! Utgång imorgon, wiiiee!! Sen på lördag åker vi nog till Sillre och hälsar på mammsen som det ser ut nu, kanske svänger förbi mormor också när man ändå är där!


Nu ska jag försöka göra något här hemma, hörs!

/Izzuz

Av Isabelle - 22 juli 2010 08:09

Jag vaknade som vanligt, fixade lite och satt mig här.. Fick för mig att det var fredag och blev festsugen (lyssnar på Hotel Room Service) sen insåg jag ju att det bara är torsdag idag.. Surt! Haha... Men det kan vara mysigt med torsdagar.. Jobbar 10-18, sen blir det shopping med älskade..

Idag har jag både stegräkning och kaloriförbränningsräkning på hehe.. Det ska bli spännande att se hur mycket jag förbränner, hur den nu ska fatta det.. 

Nu blir det att kolla busstider, fixa på sig lite smink och åka till Birsta! Kanoners!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards