Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Isabelle - 19 juli 2010 21:13

Måndag avklarad, ÄNTLIGEN! Tuff dag idag.. Iallafall sista timmarna.. Från början gick det otroligt snabbt, Magda och jag jobbade på som bara den med rean.. Timmarna bara flög iväg! Men sen från 16.00 gick det seeegt! Jobbar bara imorgon sen är jag ledig..

Idag har jag ätit bra, nu blev det en fruktsallad till middag.. Mumsigt värre! Jag åt banan, päron och vindruvor.. Har även köpt nektariner eller vad dom hette, och så har jag köpt äpplen och en ananas.. Riktigt gott! Mums mums..


  

Upptäckte nu att jag hade blod fulla tummen utan att det gjorde ont där.. För det berodde tydligen på att jag hade ett sår i ansiktet som jag petat i så jag fått blod på tummen.. Haha inte så konstigt att det inte gjorde ont i tummen då!


Idag köpte jag iallafall en stegräknare. Imorgon blir det att testa den, får jag se hur många steg jag tar på Åhléns om dagarna.. Men den börjar inte räkna stegen förrän man gått 6 st, så det inte ska bli fel om man bara råkar vrida sig eller göra något annat.. Utan den räknar efter att man gått 6 steg, men då räknar den med dom 6 stegen också.. Så man tappar inte dessa steg.. Bra det hehe.. Ska bli spännande att se som sagt! Sen får ni höra imorgon hur många det blev ;)..

 Såhär ser den ut.. Jag köpte den på Kjell & Company.. 129 kr tror jag att jag fick den för.. Kommer inte riktigt ihåg, jag gav ut min mail och så fick jag 10 kr rabatt.. Haha!


  


Nu blir det duschen ikväll igen, sen ska jag lägga mig tidigt.. Imorgon jobbar jag 11-18, rätt skön tid ändå tror jag.. Vi får se imorgon hur det känns.. Då jag ska gå på som bara den hehe.. Pinsamt om det inte blir nå många steg! Så nu kommer jag gå bara för att gå, så det är nog en bra hjälp kan jag tänka mig! Känns bra än så länge iallafall!

Godnatt och sov gott alla mina bloggläsare!

/Izzuz

Av Isabelle - 19 juli 2010 09:40

Mår bättre tror jag.. Den blandade torr och slemhostan är nu bara slemhosta! Det är nice ;) haha.. Halsen blir alltid värre framåt natten men på morgonen är den helt okej faktiskt.. Känns lite men inte mycket! Även lite snorig men det hör till! Så är mitt tillstånd nu iallafall!


Idag är det som sagt jobb 12-20, sen lite shopping före och efter.. Åker ut med mamma runt 10.30 typ, och då ska vi strosa runt lite innan jag börjar.. Sen efter blir det lite shopping med älskade.. 



Idag börjar även mina 2 nyttiga veckor, än så länge har det gått bra! Haha och då är klockan bara snart 10.00, mycket hinner hända ;).. Hör av mig ikväll om hur det gått idag med allt och om jag hittade någon stegräknare..


Föresten, en bra låt.. Eminem - Not afraid..




/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards