Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

Bildextra på en måndag..

Av Isabelle - 28 mars 2011 10:26

Vi börjar med en bild från våffeldagen ;D Våfflor med jordgubbssylt, grädde och saft! Mums, mums!


 


Nu ska vi försöka ta det här i rätt ordning.. I fredags efter våfflorna så åkte vi till Jacob och Sandra (har inga bilder).. För Sandra fyllde år i torsdag och Jacbo i lördags så dom hade nån födelsedagsfest.. Så vi var där en stund =).. Sen åkte vi hem och sov, TRÖTTA var vi!

Lördag så gick vi och köpte frukost och bara myste på hela dagen! Och sen på kvällen åkte vi till Hanna och Calle, för att fira Hanna som fyllde år! Det var väldigt roligt =) Bilder kommer här nedan..


     

Det fanns inte så många bilder alls, och jag tror att någon skulle gnälla på varje bild om jag lägger upp dom så jag struntar i det.. ;D Ni får roa er med den här istället..


Sen i lördags blev vi ju även LURADE! Klockan skulle ställas fram och vi tappade på så sätt en timme! Men det är bra, ljusare och äntligen är det SOMMARtid!! =) Hoppas bara sommaren kommer snart också.. Efter sista april (majbrasan) så brukar jag känna att sommaren är påväg.. Då brukar de gå snabbt, och sen är sommaren här! Hoppas det blir samma iår då ;D Men den 7 maj åker ju jag och älsklingen bort till Mallorca, men huvudsaken att sommaren är här till den 14 ;D..


Igår, söndag, så åkte jag, Johan, Carro och pappa till mormor och grattade henne lite i förskott, hon fyller år på tisdag.. Då åker jag och Carro upp en sväng till med mamma =).. Brukar i vanliga fall bli länge mellan gångerna som vi träffar mormor så det är kul att vi åker upp igen! Åh herregud, tisdag är ju imorgon! Hehe när jag skev tisdag lät det som att det var så långt borta, men det är det ju inte! Aja, efter att vi varit hos mormor igår så åkte vi bara hem och lagade middag och sen tog jag en powernap och så blev det lite TV, ja en vanlig myskväll =)..


Nu jobbar jag ju på torsdag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag och fredag =) Det blir riktigt riktigt nice! Och så fyller ju min älskling år nästa måndag.. Håller på att lura på present nu, så klurigt vad han vill ha för någonting hehe =) Men jag kommer nog på någonting bra!


Idag har jag inte direkt någon plan.. Jag ska väl åka och träna ikväll iallafall, sen får vi se vad som händer.. En promenad skulle ju inte vara helt fel! Synd bara att det ska vara så jävla tråkigt!

Ha en bra dag! PS. Hoppas deklarationen dyker upp snart..

/Izzuz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Ovido - Quiz & Flashcards