Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

Tisdag, Onsdag och Torsdag i bilder..

Av Isabelle - 30 mars 2011 21:00

Just ja, torsdag kanske inte funkar, det var visst bara onsdag idag! Hehe jag har sånna konstiga veckor nu för tiden.. Men ändå sjukt, imorgon kvar sen är det helg! Ja herregud... Imorgon jobbar jag btw 11-16, ska bli nice hoppas jag =) Undra vad det är för änglar jag jobbar med imorgon då.. Hihi hoppas det finns mycket att göra dessutom..


Nu till bilderna jag surrade om.. I tisdags var vi till mormor, vi börjar där.. Så har jag bara en egobild.. Såhär såg jag ut i tisdags =)



Och så tyckte jag att det såg så somrigt ut när jag klev ur vattenpölen så den bilden kan ni också få se =) Fick verkligen vår/sommarkänslor då!! Vill ha sommar NU! Måste börja ta promenader nu och leta tussilagosar =D


   


Vad gjorde jag igår då? Hmm.. JUST JA! Haha igår var jag ju till mormor igår! Fortfarnade onsdag idag.. Hmm.. Dåså! Idag så har jag varit på stan med Linnea.. Lite smått LIVRÄDD för hennes allmänna-toalett-vana! Haha hon gick in där på toan som om ingenting hade hänt ;P En annan hade gått och varit nojjig ett bra tag innan, sen övervägt att åka hem och gå på toa.. Men det är bara jag som är fjantig och rädd för allt äckligt ;D Men det gjorde du bra Linnea! Du får lära mig ;)


 


Och sen efter att jag varit på stan med Linnea så åkte jag till Birsta med syrran och köpte Johans födelsedagspresenter.. Blev fem stycken =) Hehe han blir nog väldigt glad, hoppas jag! Uppdatering om det kommer senare ;D Han får dom redan på lördag.. =)


Efter att jag varit där åkte jag hem och bakade, och jag var väl hemma runt 17.30, och har bakat till NU! Förstår ni?! 3,5 timmar har jag bakat.. Bakade bullar, och kakor till syrran! Allergi-kakor!


Såhär blev allergi-kakorna!


 


Och här är bullarna, före och efter =) HAHA!


 


Dom blev stoooora och fiiiiina!! Nu ska jag apropå bakning och mat, hoppa in i duschen! Och då funderar ni på vad det har med saken att göra, jo för jag kan inte slappna av förrän jag duschat.. Och när jag duschat och kan slappna av så ska jag i lugn och ro kolla på TV4play på Sveriges mästerkockar =).. NICE NICE!


Som sagt, jobb imorgon, sen kommer mammsen och syr gardiner.. Då blir det äntligen klart i det lilla rummet! Dom släpar nämligen i backen nu! Och jag har ingen symaskin =) Och VÄGRAR sy för hand! Hehe =) Mammsen är snäll!


Nu duschen! Ha en trevlig kväll och har ni tråkigt kan ni alltid kika förbi ute i Birsta, där är det underhållande kan jag lova!

/Izzuz 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Ovido - Quiz & Flashcards