Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Det ständiga tjejproblemet..

Av Isabelle - 31 mars 2011 08:30

Ja då var det dags igen och problemet smyger sig fram.. Det är som att det alltid finns det, och det går inte att göra någonting åt. Även fast man handlar nya kläder så vet man ALDRIG vad man ska ha på sig?! "Ja men den här hade jag förra gången med dom människorna.." "Den hade jag förra helgen" "Den är mönstrad, den får jag inte jobba i" "Den är kanske lite kort för det här tillfället?" "Det är så svart och tråkigt..!" "Den passar jag inte längre i" "Den är urtvättad" "Den har jag ju jämt!!" "Den är inge skön".. Ja you get it! Och idag står jag här med samma gamla vanliga problem.. Och så står man i 2 minuter och bara stirrar inne i klädkammaren, och konstaterar att man måste köpa någonting nytt! Har så DÅLIG fantasi också så jag inte kan komma på något.. Det blir alltid samma gamla..


Och idag, jobb, då måste jag ha någonting som passar.. Hmm.. Jag lär väl göra som vanligt, att gå och ställa mig i garderoben och stirra, kommer sen fram till att jag tar det jag alltid tar! Så, let's gå och stirra!


See ya!

 
 
Ingen bild

Eva

31 mars 2011 09:02

Håller fullständigt med dig !
Samma problem här......ibland önskar jag att jag jobbade på t.e.x dagis !! oömmakläder !!
Nu måste man varje dag tänka på vad man ska ha på sig.......

Isabelle

31 mars 2011 19:59

Ja otroligt jobbigt! Och speciellt när man jobbar i butik, kan tänka mig frisör också, man får ju inte ha på sig någonting.. sånna klädkoder.. Herregud ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Ovido - Quiz & Flashcards