Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

ÄÄÄÄNTLIGEN!!!!

Av Isabelle - 31 mars 2011 20:00

Idag fick jag det! Den blå plastgrejen, inget kuvert direkt.. Aja hur som helst, från SKATTERVERKET!! Obeservera!! ÄNTLIGEN har min deklaration kommit! Tror jag ska deklarera nu på en gång så är det gjort.. Som ni märker, inga sura miner.. Nej nej, jag fick tillbaka på skatten =) PRIIISA GUDARNA, här kommer skatteåterbäringen! Som dom säger i Robin Hood =) Hehe mycket bra.. Jag som var rädd för restskatt.. Men fick till och med mer än förra året.. Bra fickpeng tills jag åker till Turkiet =) Mycket mycket nöjd!


Jobbet idag gick väldigt bra.. Hittade en tröja som jag tog på mig, jag minns att jag köpte den på rean i stan för ett halvår sedan.. Och så tog jag på mig den, med en kjol under för den är ganska kort.. men samtidigt långt.. aja! Och så när jag kom på jobbet tyckte jag att det stacks.. Då kände jag, hela jävla prislappen hängde ju kvar! HAHAH! Hade sett bra ut om jag jobbat i den, hade ju kunnat se stulet ut! Aja, tur jag upptäckte det, och lappen hängde på insidan tröjan, pinsamt om någon sett det innan.. Med realappen kvar liksom haha!



Nu ska jag berätta någonting ÄCKLIGT! Men ni behöver inte bli avskräckt.. Vi kollar igenom kaffet noga innan vi lägger det i bryggen ;) HAHA.. Livrädd, när Johan skulle ta upp kaffe och lägga i bryggen så låg det som värsta nystanet där i.. Måste varit från nån kaffesäck eller nåt.. HAHA va väldigt äckligt om man frågar mig, vi plockade bort den såklart.. Jag trodde först att det var en mask! Det hade inte varit så fräscht.. Såhär såg den ut.. Ganska stor..





Sen kan jag berätta att det är VÄÄÄRLDELÖS kvalité på örhängena jag använt.. Helt fruktansvärt, dom böjer sig för minsta lilla, och så helt plötsligt så hoppade dom isär.. Så nu fick det vara nog och så kastade jag dom! Jag säger inte vart dom är köpt, vill inte hänga ut någon butik.. Men det finns säkert dom som känner igen dom.. Det är inte första paret därifrån som har dålig kvalité heller kan jag ju säga..


    


Imorgon så ska jag se efter så jag har allt till Johan ska firas =) Jag handla frukost idag, gubben måste ju få frukost på sängen =) Eller han får äta i köket men får en present på sängen.. Så omständigt att sitta där och äta hehe.. Men jag ska kliva upp och göra iordning så han bara behöver sätta sig till bords =).. Vi ska fira honom på lördagen, eftersom jag jobbar söndag.. Så på söndag blir det med min familj på kvällen, och på måndag så blir det middag hemma hos mamma.. Så han får fira från lördag-måndag.. FUSK! Haha..


Är ju ledig imorgon, så vill någon leka med mig så kan ni ju höra av er.. Det brukar inte fungera att skriva här för alla mina kompisar orkar inte läsa hela texten men om jag skriver stort kanske ni ser det??!?!?!?!?


HÖR AV EEER! HAHA.. Lät desperat.. Borde iof städa, men jag kan ju hinna med båda!


Btw, igår blev det inge TV4play för jag höll på att jävlas med e-legitimationen i 2 timmar, det fungerar inte, VÄGRAR att fungera! Och ändå har vi gjort rätt.. Kommer till sista rutan men då står det att det är något jävla certifikat som fattas.. Så nu skiter jag i det! Fick ju ändå deklarationen idag =) Så nu slipper ni tjatet om den.. Skönt va?!


Ha en trevlig kväll, nu blir det duschen, sen TV4play =) Mina mästerkockar är viktiga!

/Izzuz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Ovido - Quiz & Flashcards