Direktlänk till inlägg 26 september 2011

Guldläge!

Av Isabelle - 26 september 2011 18:37

As opepp imorse! Sen kom jag på bättre tankar när jag umgicks med Tonya innan jobbet! Det var skönt att få tänka på något annat, och så har man alltid trevliga stunder med Tonya =)!! Det var kul! Och sen jobbade jag.. Fort gick det! Kassan två timmar, sen plockade jag en filmretur, med en massa avbrott så jag kände mig as stressad. Hann precis klart med plocket innan jag skulle gå hem, så stackars Christer fick knopa dom sista prislapparna. Imorgon får jag göra klart det om det inte redan är gjort då? Jag vet inte.. 


Letade plastblommor idag också innan jobbet, hittar inga fina mänskliga! Eller snarare verkliga eller som ser verkliga ut!! Så jag får fortsätta leta, annars får jag väl köpa riktiga blommor igen då och ta livet av!! 


Sen fick jag skjuts hem av världens bästa Magda!! TACK MAGDA!!! =) Du är guld värd!! Apropå guld värd.. Här har vi en bild på ett guldläge!! HAHAHA måste bara lägga upp den!


 


Sen när jag kom hem så hade älsklingen middagen klar!! Han gjorde min dag och nu är jag på bra humör, för ikväll är det ensam mamma på TV! =) Hoppas mitt humör håller i sig.. Jag fick för mig att vi skulle bort någon stans, annars hade jag tagit en promenad.. Men jag hade fel, och blev omotiverad även till promenaden, Magda som erbjöd sig, eller jag snarare som erbjöd Magda och så avbokar jag like always för jag är för lat eller nåt!


FY SKÄMMES på mig men jag har varit duktig idag med maten iallafall =) HAHA i fikarummet idag tänkte jag ta en chokladboll, och så frågade Magda "skulle inte du vara nyttig??" hahah och då räddade hon min dag, annars hade jag haft dåligt samvete hela dagen! SÅ jag tog ett plommon istället! 


Såhär så jag ut idag.. Tog det nyss, lite trött =/


 


Och såhär ser det nu ut på hyllan i köket, bytt ut böckerna och köpt två nya ljuslyktor, fick dock bara med ena på bild =) Men men, mycket nöjd!!


 

Och så mååste jag bara lägga upp bilden på pappas älg..


JAG VARNAR KÄNSLIGA

TITTARE/LÄSARE!!


Pappa skjöt en oxe igårmorse.. Det kanske innebär kött till mig om jag har tur =) BLINK BLINK!!


 

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen börjar alla bra program!! Stjärnkockarna, halv åtta hos mig, ensam mamma söker, hollywoodfruarna, ja ni vet! En måndag helt enkelt!! =)

 
 
Ingen bild

Eva

28 september 2011 10:55

Plantagen har många "verkliga" blommor !!!

Isabelle

29 september 2011 08:34

Ja dom hade många fina med blommor på.. Men jag vill ha en grön "verklig" blomma, och alla dom ser så fejk ut! Men jag jagar vidare, annars får det bli riktiga igen.. hehe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Ovido - Quiz & Flashcards