Direktlänk till inlägg 29 september 2011

Liksom..

Av Isabelle - 29 september 2011 08:37

Torsdag, hörrni! Redan torsdag! Snart kommer snön! Tror ni inte? Börjar bli riktigt kallt ute nu, känner när man står och väntar på bussen att det blir väldigt kallt i fingrarna! SÅ jag ska nog köpa några gossiga fingervantar! Såg ett par på Lindex som var as mysig, blir nog sånna! Lite tjockare.


En grej jag stör mig på nå fruktansvärt är att jag lägger till en massa "liksom" när jag pratar! Har märkt det nu när jag pratar med kunderna! INTE OKEJ haha.. Då låter det ju som om man är en idiot eller nåt ;D "Du kan ju liksom göra hur som helst med den" "Det spelar liksom ingen roll" "det märks liksom inte i längden" liksom, liksom, liksom!! Jag måste försöka sluta med det! Hur gjorde jag förut när jag inte sa liksom då?! Måste klura på detta.. Får ju inte vara helt tyst heller, då kanske dom tror att jag inte kan nåt ;) hAHA jaja!


Idag jobbar jag ju 10-16, sen ska jag och Johan åka bort en sväng och efter det ska jag kasta i mig middag, så jag hinner smälta den någon timme innan träningen.. Ska tvinga iväg mig på step ikväll med Magda! Det är ett måste!! PEPP PEPP!


Like I said, work today. SEN HELG!


Ha en otroligt bra dag allesammans!! =) 

 
 
Ingen bild

Eva

29 september 2011 09:54

Jag köpte fina dukar och ljus på Åhlens i går <3
Håller med dig ang vad tokig man kan bli på sig själv när man säger "dumma" saker....men oftast så är det en själv som hör...

Isabelle

29 september 2011 21:47

Åh =) det kan jag tänka mig! Finns många fina ljus! Dåligt utbud på dukarna nu, mestadels neutrala men dom är fina =)!
Ja kanske inte ens säkert att dom andra tänker på det hehe..

 
Ingen bild

Eva

30 september 2011 11:48

Hittade mönstrade dukar åt det lila hållet, i stan <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Ovido - Quiz & Flashcards