Direktlänk till inlägg 29 september 2011

Haha ja jag säger då det!

Av Isabelle - 29 september 2011 21:50

FREDAG idag, fast det är torsdag! Jadå =) No work to do!


Jag måste berätta! Imorse när jag skulle ut såg jag att det hade regnat as! Och då tänkte beslutade jag i sista stund att inte ta tygskorna (som det är hål under), utan jag tog fjolårets höstskor. Jag brukar ju gena över gräsmattan påväg till hållplatsen. Och då är det kört om man har hål i skorna. SÅ jag funderade på vad det var för fel på dom skorna jag tog istället.. Visste att det var nåt! Antingen hål, obekväma, för varma eller något annat.. Men det visade sig att dom gnekade.. Och så fick jag ont i fötterna för jag är ovan med så hård sula, brukar ju gå i mina as mjuka, nästan som att gå direkt på backen.. hehe! 


Btw, jag tänkte att jag skulle ta bussen som gick 08.57 jag kom ut 08.48 så jag missade PRECIS den innan (så jag jobbar). Och så kollade jag på listan där ute, då skulle inte nästa gå förrän 09.02 och då tänkte jag direkt att jag skulle komma försent, för då var klockan över hel! HAHA och plus att jag kollade på fel, så jag tänkte 10.02, för det gick ju en 08.57 så jag tänkte helt fel imorse! Och hade jag tagit 10.02 hade jag blivit sen för jag började 10.00 HAHA! Men men jag tog 08.57 och var där en halvtimme innan, like always! 

MEN angående skorna det gick bra, jag överlevde utan blöta fötter..


Det var nämligen så att dagen innan, alltså i onsdags, igår.. Då hade vi leverans på jobbet och det innebär ett antal vändor till soprummet! Och där hade dom städat! Det var blött ÖVERALLT på golvet där inne där vid dom stora kontainerna (stavning?) där man alltså måste stå för att kunna slänga alla kartonger etc.. Haha och jag med mina hål i skorna stod där, och så har jag jättebra sulor i som jag fått av mamma.. Dom sög åt sig som en svamp, så jag fick gå med blöta sockar hela dagen =/ Och jag var LIVRÄDD att det skulle lukta sopor om dom.. Eftersom jag inte visste om det var rent vatten där inne, eller om det tagit lukt eller något av stanken! Men jag kände ingenting iallafall haha!



Idag sjöng jag på denna låt för mig själv i smyg! Av någon anledning har jag fått den på hjärnan!


Jag: *sjunger*

Jag: Jag har haft den här på hjärnan hela dagen!!

Johan: Det är inte okej att gå runt och sjunga på den där!!

Jag: Vad ska jag göra då?!

Johan: Skjut dig!


HAHAHA!! 


Nuuuu får ni inte höra nå mer roligheter idag! Imorgon ska jag leka med Sandra!!! =) Sen imorgonkväll vet jag icke! Lördagen är vigd åt bilfix och kvällen blir det mys och Tonya och Unger! =D Och på söndag ska jag SLAPPAAA!!! That's it typ!


Godnatt och sov gott! Först Star Wars! ;D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Ovido - Quiz & Flashcards