Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

En dans på rosor..

Av Isabelle - 25 juli 2010 17:43

Mätt och belåten! Nu ska jag ta en dusch snart, och sen blir det att kolla på "Nyckeln till frihet" med Johan.. Riktigt riktigt bra film, har sett den förut men den kan man se igen! 


Kom även på nu ikväll att Takida spelar inte nu till helgen utan nästa helg.. Då blir det Takida för hela slanten med Sikström, ska bli jätteroligt!! =D Måste öva in några låtar dock så jag kan skrika med! Och så är jag ledig på lördagen, det är ju kanonbra känns det som! Hehe..


Apropå ledig och jobb och så, så har jag väldigt konstiga tider nu i veckan.. Jobbig vecka, är sådär så man jobbar typ 5 timmar om dagen, har 2 eller 3 dagar med 4 timmar, då hinner man inte göra något före sen jobbar man och efter så är det ändå för sent för att hitta på något.. Känns otrolig onödigt, men det är ju pengar det också.. Och pengar gillar ju jag, livet cirkulerar ju kring pengar! 


Nu tänkte jag lägga in bilden på gatufestrosen jag fick av min älskade.. Jättefin var den, men jag har varit grymt seg på att lägga in bilderna på datorn men här kommer den! Och taggarna! Livet är som en dans på rosor!


    


Det ryktas om grillkväll/tacokväll på tisdag hehe.. Nice det att hitta på någonting.. Tisdag jobbar jag ju 11-15 också, det är ju inte helt fel, då hinner jag ju faktiskt göra någonting efter!


Aja hur som helst, nu ser jag fram emot Takida, och sen blir det STAMRENOVERING! JIPPIIEIEEEE! Haha den börjar snart, då flyr vi till mamma och sover där, sen blir det Stockholm en vecka, och sen blir det faktiskt att sova hos pappa och sen mamma igen.. Sen får vi äntligen komma hem till ett nytt fräscht badrum! Apropå hem och sånt, så har vi anmält intresse på två lägenheter som vi hoppas på att få gå på visning på.. Skulle vara nice, och är någon av dom fin så kanske vi väljer att flytta där om möjligheten finns.. Spännande att se om vi ens får gå på visning till att börja med.. Men känns skönt att sökandet av lägenhet har börjar på riktigt.. Vi kan inte bo i en etta längre, mina kläder får inte plats i garderoben hehe.. Ni vet hur mycket kläder en tjej har, och dom kläderna ska jag få plats med på EN hylla i garderoben, och jag har inte ens hela hyllan själv.. Och så hänger några klänningar i klädkammaren.. Aja alldeles för litet är det iallafall! Ska bli GRYMT skönt att flytta.. Och roligt att få inreda precis som man vill ha det, jag LÄNGTAAAR!! =)


Jag uppdaterar er om vad som händer! Min dator bor med mig under stamrenoveringen, kommer nog åka hit och ta bild på hur det ser ut då får ni se vilket helvete vi skulle ha bott i om vi hade sovit hemma! Iof lär vi sova hemma någon helg om man går ut eller så, jobbigt att åka till skönsberg efter krogen hehe.. Men sånt löser sig, det går ju förmodligen att sova här om vi tar bort plasten från sängen! Hmm..


Nu dusch sen film! Hörs imorgon ;P

/Izzuz

 
 
Ingen bild

Eva

25 juli 2010 19:29

Ååååå, vad mysigt att titta efter ett nytt boende :) sånt gillar jag, kan ju kanske bero på att jag gillar inredning !!!!
Lycka till :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Ovido - Quiz & Flashcards